Praktische gegevens

informatie picto

 

 

 

 

 

De praktijk neemt momenteel geen nieuwe patiënten aan. Zodra de wachttijd tot intake minder dan vier weken wordt, zal dat op de site vermeld worden.

 

Bereikbaarheid

U vindt Zuketto Consult op de eerste etage van

Gezondheidscentrum De Schans

Zoutkamperschans 1

3432 TZ  Nieuwegein

Zie voor een routebeschrijving: www.ghcdeschans.nl

De sneltram 60 Utrecht – Nieuwegein Zuid stopt voor de deur (halte Fokkesteeg).

 

U kunt ons per mail of telefonisch bereiken:
Email: consult@zukettoconsult.nl
Telefoon: 030 2745685

De praktijkassistente Judith Agterberg is op dinsdag- en donderdagochtend telefonisch bereikbaar tussen 9.30 en 11.30 uur. Buiten deze tijden kunt u een email sturen naar secr@zukettoconsult.nl

 

Werkdagen:

maandag: 8.00 – 13.00 uur & 18.00 – 21.00 uur

dinsdag: consultatie op locatie (08.00 – 15.00 uur)

woensdag: 9.00 – 12.00 uur

vrijdag: 09.30 – 18.30 uur

 

Nummers en codes:

KvK nummer: 59462078

IBAN: NL85 TRIO 0197 8212 78

BIG-nummer:  99048511901

AGB-code praktijk: 03095298

AGB-code zorgverlener: 03068311

 

Geregistreerd en gecertificeerd lid van verenigingen:

  • Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie (NVvP)
  • Vereniging EMDR Nederland (VEN)
  • Vereniging Utrechtse Psychiaters (VUP)
  • Nederlandse Vereniging voor Relatie- en Gezinstherapie (NVRG)

 

Privacy & AVG

Zuketto Consult gaat zorgvuldig met persoonsgegevens om en houdt zich aan de wet- en regelgeving  zoals die in Nederland en de Europese Unie geldt. U kunt het privacystatement en het privacybeleid hier bekijken.

Intern privacybeleid Zuketto Consult

Privacystatement Zuketto Consult

Ook kunt u de Verwerkersovereenkomsten zien die Zuketto Consult heeft afgesloten met de leverancier van het elektronische patienten dossier (TrompBx) en van de online e-health programma’s (Therapieland).

Verwerkersovereenkomst Trompbx

Verwerkersovereenkomst Therapieland

 

Klachten

Indien u klachten heeft, kunt u die het beste eerst met mij bespreken. Wanneer de klachten naar uw mening niet naar tevredenheid worden besproken, kan u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Hiervoor doe ik een beroep op de regeling van mijn beroepsvereniging, de NVvP (zie de link hieronder). In het klachtenreglement leest u precies wat u kan verwachten van de klachtenfunctionaris en de bemiddeling bij klachten.

U kan de klachtenfunctionaris bereiken door het sturen van een e-mail naar klachtenfunctionaris@nvvp.net. Vermeldt u in de mail in ieder geval ook uw telefoonnummer, zodat de klachtenfunctionaris contact met u op kan nemen voor een gesprek.

Wordt uw klacht, ook met bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet of onvoldoende opgelost, dan kan u de klacht tevens voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie die een bindende uitspraak doet. Hiervoor ben ik aangesloten bij de Geschillencommissie Vrijgevestigde ggz-praktijken in Den Haag.  De geschillencommissie is schriftelijk of digitaal te benaderen, via onderstaand adres:

Geschillencommissie Vrijgevestigde ggz-praktijken Postbus 90600 2509 LP Den Haag  www.degeschillencommissie.nl  (via de Geschillencommissie Zorg wordt u naar de Geschillencommissie Vrijgevestigde ggz-praktijken geleid).

klachtenreglement-nvvp-zelfstandig-gevestigden